Diversey presenteert innovaties voor het beschermen van mens en milieu op Interclean Amsterdam 2018

Mar 19, 2018

UTRECHT, 19 maart 2018 – Het leiderschap van Diversey in het dagelijks beschermen en verzorgen van mensen door middel van baanbrekende, toekomstgericht reinigings- en hygiënetechnologieën wordt dit jaar op de beurs Interclean Amsterdam gepresenteerd.

​​Diversey's MoonBeam™ 3 en IntelliLinen™, beide genomineerd door de jury van de 12e Interclean Amsterdam Innovation Awards, staan centraal.

De MoonBeam™ 3 is een baanbrekende oplossing voor gerichte desinfectie in ziekenhuizen en zorglocaties. Met behulp van krachtige ultraviolet-C-technologie (UVC) doodt het in slechts drie minuten ziekteverwekkers op oppervlakken die vaak worden aangeraakt in patiëntenkamers, operatiekamers en badkamers, waardoor het een essentiële rol speelt in de strijd tegen infecties die in de gezondheidszorg worden opgelopen. De Moonbeam™ 3 beschikt over drie verstelbare armen die een brede paraplu van licht genereren om zowel horizontale als verticale oppervlakken eenvoudig te desinfecteren.

Een andere opvallende innovatie op stand 01.211 is IntelliLinen, onderdeel van het baanbrekende platform Internet of Clean™ (IoC) van Diversey. De IntelliLinen oplossing voor wasbeheer voorkomt kostbare verstoringen en fouten bij wasactiviteiten, via realtime en externe transparantie. IntelliLinen kan verbinding maken met elk mobiel apparaat, zodat teams zicht hebben op het volledige wasproces om stilstand van machines en de dagelijkse operationele kosten te beperken.

Dit laat zien hoe wasserijmanagers het water- en energieverbruik kunnen terugdringen, waar de chemische dosering nauwkeuriger kan zijn, hoe het aantal keren opnieuw wassen kan worden verlaagd, welke machines te weinig worden gebruikt of juist knelpunten veroorzaken, en waar de naleving van hygiëne in het gedrang komt.

Een derde toonaangevende innovatie die Diversey op Interclean 2018 presenteert, is de meermaals bekroonde TASKI SWINGOBOT 2000 machine voor robot-vloerverzorging. De TASKI SWINGOBOT 2000 beschikt standaard over alle Internet of Clean (IoC) compatibele Intelli-functies van Diversey. Het platform Internet of Clean biedt IntelliTrail® voor het volgen van de machinelocatie-activiteit; Intelli-Trak™ voor het meten van de prestaties van de locatie en het mogelijk maken ​​van software-updates; IntelliDose voor correcte en nauwkeurige chemische dosering; en IntelliFlow™ voor het correct beheer van het verbruik van water/chemische oplossingen. De bot werkt autonoom, vermijdt alle obstakels op zijn pad en stopt op intelligente wijze zodra er een verandering in de operationele omgeving wordt waargenomen.

Alle innovaties worden gedurende de gehele tentoonstelling op de stand van Diversey (01.211) getoond. De MoonBeam™ 3 is ook te zien op stand 09.106 in de gezondheidszorg-hal van de beurs.

Over Diversey

Diversey is en blijft een pionier en facilitator voor het leven. Wij leveren voortdurend revolutionaire technologieën voor reiniging en hygiëne die onze klanten in al onze wereldwijde sectoren een volledig vertrouwen bieden. Onder leiding van Dr. Ilham Kadri, President en CEO, en met het hoofdkantoor in Charlotte, North Carolina, VS, heeft Diversey wereldwijd ongeveer 9000 mensen in dienst en bedroeg de netto-omzet in 2016 circa $ 2,6 miljard.

Volg ons op sociale media voor meer informatie.